Disember 30, 2008

adoii! cik oren ni memang buat kepala ku berpusing 360 drjh pd waktu pagi-pagi ini. walaubagaimanapun, terima kasih. ku jawab dengan penuh keyakinan.

1. Pernah menyambut tahun baru?
-pastilah. setiap tahun.
2. Tempat yang anda selalu pergi untuk menyambut tahun baru?
-di atas tikar sejadah memohon agar azam tahun baru akan sempat ku laksanakan.
3. Apa yg anda buat di pagi tahun baru?
-senyum dan memasang azam.
4. Apa yg anda suka apabila tibanya tahun baru?
-bagi diriku, barang-barang sekolah semuanya baru. kecuali beg. aku sayang beg diesel ku.pasti aku suka bila datangnya tahun baru.
5. Anda percaya dengan azam tahun baru?
-pastilah! tahu tak maksud azam? adooii!
6. Senaraikan 3 orang yang ingin anda dekati tahun baru neh
-budak form 4 next year yg bakal melanjutkan persekolahan mereka di sekolah ku.
-rakan-rakan yang belum aku kenal.
-laki yang masih single. semoga mereka sudi jadi peghibur aku.
7. senaraikan 3 org yg anda ingin singkirkan tahun baru neh
-orang yang aku pling syg pd tahun 2007
-laki yang dijodohkan dengan aku.
-mak dan bapak yg x mengerti isi hati ku.
8. Pernah tak azam tahun baru anda tercapai?
-pernah
9. Azam anda tahun lepas (2008)
-entah. eden lupe lak. :D
10. Azam anda tahun baru ( 2009 )
-mendapat 8a dalam PMR.
-hidup tanpa bayangan cinta hubby aku.

aku ingin mengucapkan A VERY-VERY HAPPY NEW YEAR TO ALL MY FRIENDS. x kirelah, kawan sekolah ke, blogger friends ke.semoga tahun baru ini memberikan kite banyak manfaat.