Disember 12, 2008

today, bangun awal coz' ma ngan aku tito kt depan tb. sakit tulang blakang. rase mcm nk tercabut jerk. ma bangun dulu then baru aku mangon. itu pun lepas ma jerit-jerit kasi pekak telinga baru aku mangon. Before that an, ma suroh semayang subuh. Ikut mood arr, kalo badan x sedap, aku nyambong tito ajee!~

Malam semalam, tito mybe pkowl 12 kowt. semangat nak nengok cinema TV3. tajuk dye "Down With Love". Haramkan cinta ? tanpa cinta boleh hidup ? tanpa cinta boleh berjaya ? tanpa cinta hidup kita bahagia ? . Entahlah. I don't have any idea. Benget pulak same hubby gendut aku uhh.

janji sama dya nak date di ym pkul 3 petang semalam. tunggu punya tunggu ta online pown. Agak nape dya ta online ?. Aku bosan opp je lah! Then, this morning dpt offline message.
bunyinya;"sory hubby x dapat on9 td...hubby bnyk keje...family hubby xde kat umah...hubby sibuk dgn keje hari ni...sory sgt2....
hubby miss sgt kat baby...."

ohh! dya manyak keja ? Nak wat camane, dya manyak keja. Jarang nk borak ngn dya. Busy memanjang. Busy ape ? .Tatawlahh! Pe lah Miya nieyh, sebok nk taw plak. Lantak lah. )); Tamaw pikir pasal sedih-sedih. Hari ni agak busan. Ma pesan buang sampah. sejak cuti sekulah ni, tataw lah bape kali aku kena buang sampah. MPJB ka ?. Part time aja ((: .

Malam ni ada klass tuisyen. Owang len dok umah melantak tenguk tb aku bersengkang mata tengok buku. adeyh! Dah naseb kaww. dapat result akhir tahun form 2, 1A 7B. Ma cakap owang len sebok menatang 7A . Anak ma ni sebok menatang 7B. Aku sengeh lebar-lebar. Malas nk nyampowk. Ma memang suka gelak kan aku. Dah dya kate aku ni kelakar. Tak paham ngan ma ni kekadang.

Pagi niyh, lauk sikit ja. Ma ckp na pegi kusus. Pegi lah ma.(sebenarnya bebas tade ma) ((:. Gi dapur nmpk ayam masak kicap ngan sayur tauhu. naseb baik arr ayam kalo ikan ? ta makan lah aku. memang anti sket ngn ikan ni. tatawulah. nenek nanye "nape ta suka makan ikan ?". aku selamba jwp ngn muke selenge "kesian tengok ikan tu nek, kene bedah ngn pisau tiap kali nak makan". Tetibe jerk gamat lak makcik pakcik aku gelakkan. eyh ? lawak ka? sukatilahh. ((:

saket deh tangan nk tulis agi. opp lah! hope today will be the best day 4eva!♥