Disember 17, 2008

Baa~!

hey! hari ni Miya agak rajen. tataw nape ? pagi-pagi melantak dulu laa. Mam mee. last nyte, aku bertekak ngn ma, kalo boleh tamaw makan nasik hari ni. Jemu sbb straight seminggu lepas, mam nasik x henti.

aku;Ma! tamaw makan nasik. (marah ni!)
ma;apesal ? habes uh nak mam ape ?(bingung)
aku;ape ajerk, tp bkan nasi !
ma;esok, mam bubur ajerk ! senang. ade sambal hijau.
aku;ok.

Tpi pagi adi, ma wat mee. sedap ! makan kasi habes then ma call.

ma;Adek dah mandi lowm ? (adek tu aku)
aku;belowm. baru mam mee
ma;gi mandi then study.
aku;yelah.

study,study,study.
tension gile babeng. Next year dh PMR. rase mcm tamaw esok hari dtg je. Mcm nak hari ni still hari ni smpai bile-bile. tetiba ingat kawan-kawan.SARAH,HANIS and AMIRA. they are my lovely best fwend. u noe y ? because they are for me. forever until i die. They were made up just for me only. For my happiness,my sadness and my dreamness.But, takdir sudah tercatat tanpa kita jangka sygs. Amira will separates from us just because of her resu
lt not too good enough.But sygs ! I'm promise to u, u are still my bestiee until forever. No times can stops us no ways can separates us

ingat x memories kita ? ;) senang hati kan masa kita bersama ? sikit-sikit ketawa, tapi kita selalu merajuk kan. Merajuk sbb nak dpt attention. Tapi kita tetap bersama. macam-macam kite lalui, orang kutuk kita, benci kita. tapi kita tetap kita kan ? Musuh miya dah jadi kawan sebab diowang tawu yang diowang still need miya an? penyelamat miya kalu miya sdg dlm ba
haya n korang special bg miya n miya nak bgtaw korang yg miya sygs sgt kt kowang.nape miya syg kowang ? sbb kowang satu-satunya penghibur miya kalo miya sedih.. miya promise kt kowang yg miya akan sentisa in love with kowang.