Disember 11, 2008

Da bedabudubaaa~! Nieyh nak tayang aje gambar pegi Kluang. Heh~! pegi sama kawan-kawan sgt seronok++.Gi naek bas air-cond!(jakun sehh!)Tyme dalam bas uhh ngok citew SUSUK. Hampeh x seram. aku lgi dajal gi bkak lagu toxic by BritneySpears.Joget lambak,joget sepah n pelbagai joget dipersembahkan.Aku dowk blkng. Abeh kecoh gile mereng!. Ade sowang minah ni form 4 aa, macam tade puas hati ngowk aku. Macam nk juluk-juluk saje matenyaa! Lantak arr ekau. Malas aku nak layan. Kang juling mate, aku tepuk tgn kuat-kuat.
ini tyme baru smpai di kandang kuda. Kandang kuda sekor nih banyak taik. geli! Oii Sarah! pi panggil kuda ngok tu nape? camera depan oii! :)

nieyh name nyee kambing! reti tak?kambing nieyh gemuk habes. pak cik yg jdi guide tu ckp ade biri-biri. ingat nk culik tapi tade plak. Pak Cik tu tipu kitowang! Heks :)dari kiri Miya,Sarah,Arip,Nabil,Aien,Hanis.
bawah dari budak yang pkai baju putih Izzati then Aiman. Posing mcm taik taw!
tyme nieyh shupping kat Ayer Hitam lepas sembahyang zohor.Pew agii.. aku dpt duit dri mama then aku beli manyak-manyak bantal! haha :)

p/s:Manyak gambar tapi malas nak tyng. Saket tangan.Nanti update agi ehh! :D